Moi Drodzy,
Piszę aby opisać moją sytuację, być może jest ktoś na forum komu też coś takiego się przydarzyło i wie coś więcej w temacie.
Otóż w ubiegły weekend zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka kontroli stanu silnika, a na ekranie pomiędzy zegarami wyświetlił się komunikat „stop/start system fault” i zaczełą migać ikonka „auto”. Zadzwoniłem do serwisu i umówiłem się na wtorek (wczoraj, 07.02) na wizytę w serwisie. Po ok. godzinnym oczekiwaniu panowie serwisanci poinformowali mnie, że wykasowali z systemu błąd, auto nie zgłasza go ponownie po uruchomieniu, ale z uwagi na koniecznośc przeprowadzenia dodatkowych testów auto musi zostać na 1 dzień w serwisie.
Dzisiaj otrzymałem telefonicznie informację, iż usterka dotyczy pompy paliwowej i jest znana Nissanowi, ale Nissan nie wie jak ją naprawić/usunąć. Auto musi zostać dalej w serwisie, nie można nim na tą chwilę jeździć „aby czegoś dodatkowo nie uszkodzić”. Nad sprawą pracują technicy Nissana, serwis czeka na ich ustalenia. Nie wiadomo w ogóle kiedy Nissan dojdzie do rozwiązania. W całej Europie jest ponoć 20 Qashqai’ów z tą samą wadą które stoją obecnie unieruchomione w serwisach do czasu wyjaśnienia sprawy i znalezienia przez Nissana sposobu naprawy tej usterki. Chcą mi zapewnić auto zastępcze, ale nie mają takiego obecnie na stanie, być może jutro coś się w tej kwestii zmieni bo serwis pisał już do Nissana w sprawie auta zastępczego dla mnie. Dramat, dramat i jeszcze raz dramat. Serwisant powiedział mi że od Nissana informację o tej usterce otrzymali ok. 2 tygodni temu i nadal nie znaleziono rozwiązania.
Czy ktoś z forum jest też w takiej sytuacji jak ja?
Source: Usterka – pompy paliwowej – Nissan nie wie jak usunąć usterkę