Jesteś tutaj
Start > NISSAN Press > Innowacyjny program lakierowanych zderzaków Nissana został rozszerzony na 10 modeli, w tym nowego Nissana LEAF

Innowacyjny program lakierowanych zderzaków Nissana został rozszerzony na 10 modeli, w tym nowego Nissana LEAF

Program lakierowanych zderzaków wpisuje się w strategię marki w zakresie obsługi posprzedażnej
 Obecnie program ten obejmuje także nowego elektrycznego Nissana LEAF, crossovera Qashqai i hatchbacka Micra
Przestój samochodu skrócony nawet o 48 godzin, z korzyścią dla klienta, ubezpieczyciela i warsztatu
Innowacyjne podejście zapewnia najwyższą jakość montażu i wykończenia za każdym razem
Sieć Nissana oferuje najlepsze wsparcie dla ubezpieczycieli, realizując naprawy na gwarantowanym poziomie
Program lakierowanych zderzaków Nissana jest jednym z filarów zaproponowanego przez firmę innowacyjnego podejścia do napraw pojazdów. Od teraz obejmuje on jeszcze więcej modeli.
Program został rozszerzony na 10 modeli, w tym Nissana Qashqai, czyli najlepiej sprzedającego się crossovera w Europie, oraz kompaktowego hatchbacka Micra. Najnowszym modelem w tej grupie jest nowy Nissan LEAF, wprowadzony do sprzedaży w Polsce w tym miesiącu.
Program zainicjowano w 2015 roku jako alternatywę dla nielakierowanych przednich i tylnych zderzaków. Dziś lakierowane zderzaki są dostępne w 41 kolorach jako ekskluzywna oferta także dla posiadaczy najnowszych modeli Nissana.
Gotowe do montażu, lakierowane zderzaki są przykładem innowacyjnego podejścia Nissana do napraw nadwozi, wpisującego się w strategię marki w zakresie obsługi posprzedażnej. Jest to doskonały przykład na to, jak sieć Nissana zapewnia najlepsze wsparcie dla ubezpieczycieli, realizując naprawy na najwyższym i gwarantowanym poziomie.
Rozwiązania marki w zakresie napraw obejmują także program lakierowanych opraw lusterek oraz usługi naprawy i wymiany szyb przednich.
Szacuje się, że 70%* kolizji w całej Europie to zdarzenia, do których dochodzi przy niskiej prędkości, skutkujące jedynie drobnymi uszkodzeniami powstałymi po kontakcie zderzaka ze zderzakiem.
Oprócz najwyższej jakości montażu i wykończenia program zapewnia także skrócenie czasu przestoju samochodu w warsztacie ze średnio 72 do zaledwie 24 godzin. Pozwala to na poprawę doświadczenia klienta, a także oszczędza cenny czas warsztatu i zwiększa jego przepustowość.
Program zapewnia warsztatom szybszy dostęp do zapasu zderzaków w hurtowni, precyzyjne dopasowanie koloru, szybki montaż i wykończenie na fabrycznym poziomie przy każdej naprawie.
W programie zadbano także o zgodność z zasadami zrównoważonego rozwoju, które pomagają warsztatom wywiązać się ze zobowiązań dotyczących dbałości o środowisko. Zderzaki są produkowane metodą wtryskową w najnowocześniejszej fabryce Nissana w Sunderland w Wielkiej Brytanii.
Zakład korzysta z energii ze źródeł odnawialnych, a skrócony proces lakierowania pozwala ograniczyć zużycie materiału. Zderzaki są dostarczane z Sunderland do dealerów w solidnych i nadających się do recyklingu tekturowych opakowaniach.
Jean-Christophe Mercier, wiceprezes ds. obsługi posprzedażnej w Nissan Europe, powiedział: „Rozszerzenie naszego innowacyjnego programu napraw jest kolejnym przykładem doskonalenia oferty Nissana w zakresie obsługi posprzedażnej. Program przyczynia się do zwiększenia efektywności warsztatu, minimalizacji kosztów dla ubezpieczycieli oraz poprawy doświadczenia klienta”.
Chcemy, aby każdy Nissan na drodze był utrzymany w jak najlepszej kondycji estetycznej i mechanicznej. Program lakierowanych zderzaków pomaga nam realizować ten cel. Umożliwia on oferowane fabrycznych standardów w warsztatach wykonujących naprawy nadwozi” — dodał Mercier.
 
 
 
*Źródło: Dane branży ubezpieczeniowej z UE
Informacje dodatkowe:
10 modeli Nissana objętych programem lakierowanych zderzaków:
Nissan Note (2006-2013)
Nissan Note (2013-2017)
Nissan Juke (2010-2014)
Nissan Juke (2014-)
Nissan Qashqai (2007-2014)
Nissan Qashqai (2014-2017)
Nissan Qashqai (2017-)
Nissan Micra (2017-)
Nissan LEAF (produkcja w Wielkiej Brytanii, 2014-2018)
Nissan LEAF (2018-)
Niniejsza informacja prasowa jest istotna dla Belgii, Holandii, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Szwecji, Finlandii, Norwegii, Danii, Czech, Węgier, Polski, Ukrainy, Słowacji, Estonii, Łotwy i Litwy.

 

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top