Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > Chłodzenie silnika – włączanie i wyłączanie wiatraków

Chłodzenie silnika – włączanie i wyłączanie wiatraków

Witam szanowne grono,

bez zbędnego wstępu jestem tu z braku innych pomysłów na naprawę mojego T31. Miało być spełnienie marzenia a jest jak na razie…. . Do rzeczy. Mam problem z chłodzeniem silnika, które objawiają się tym, że czasem się włączają wiatraki za chłodnicą czasem nie. Jadę na przykład 500 km i wszystko jest ok, wjeżdżam w miasto czyli zmiana stylu jazdy by po krótkim czasie temperatura na czujniku skoczyła mi do 90%, zmiana biegu, prędkości (np powyżej 80 km/h) czujnik wraca do 4 kresek by znów nie zapowiedzianie skoczyć na 95%. Zmiana taka następuje w różnych stylach jazdy, w różnych miejscach tak, że nie umiem określić cyklu dokładnego kiedy to lub za pomocą czego to się dzieje. Kilka dni temu zrobiłem ponad 200 km w różnych cyklach, korki, autostrada, korki. Po przejechaniu 100 km musiałem objechać miasto po słabszej drodze i się zaczęło…. 4 kreski do 10 kresek. Różne próby zmiany prędkości, biegu, zjeżdżanie kołami na pobocze i obserwowałem zmiany – raz wentylatory działają raz nie. To znaczy raz jest 4-6 kresek na wskaźniku raz 10.

Obecnie samochód trzeci dzień spędza w warsztacie i powiem Wam, że brakuje mi sił i środków do dalszej walki. Nikt nie wie co mu jest. Może ktoś miał do czynienia z czymś podobnym? Mam zawieźć córkę do dziadków w weekend i nie mam czym.

Dzięki i pozdrawiam

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top