Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > Rura recyrkulacji spalin QQ J10 1,5 dCi

Rura recyrkulacji spalin QQ J10 1,5 dCi

Cześć wszystkim!

Trapi mnie mega problem. Otóż wypada mi rura recyrkulacji spalin. Na postoju ok, ale wczoraj prawie doszło do tragedii, bo podczas jazdy autostradowej rura wystrzeliła i silnik stanął dęba z hukiem. W samochodzie pełno spalin, moc zero, a ja na lewym pasie…wyobraźcie sobie cięcie przez dwa pasy do pobocza i awaryjne hamowanie. Czy jest mi ktoś w stanie podpowiedzieć jak ustalić pozycję łapy do której rura powinna być przykręcona? Właśnie! Przykręcona. Mam śrubę, ale nie potrafię jej nigdzie wkręcić. Rura ma uchwyt, łapa ma otwór, ale żaden element nie jest gwintowany. Po poluzowaniu łapy natrafiam na miejsce w którym śruba mogłaby być, aleee…tam nic nie ma. Śruba wpada i lipa. Macie jakiś patent jak ustalić pozycję łapy, rury recyrkulacji, tak żeby ją wkręcić i zamocować rurę? Dopowiem tylko, że w grę nie wchodzi ASO w tej chwili, ponieważ jestem na “gościnnych występach”, a miejscowi mają czas dopiero w środę. Do domu daleko… Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi, jak to ogarnąć? Mam łapska w miarę zwinne i dolotu nie muszę rozbierać…
Za każdy nawet “trytytkowy” patent będę wdzięczny. Na obrazku rura element 4, śruba element 3.

image.thumb.png.1bdae79383123fd28e0f4a693e8f71aa.png

image.png.770b2a4565b9893a4da1517561a45782.png

image.png.dfef35dea5265d5a81f0cdef80f4e92c.png


Edytowane przez Rafer

Podgląd części

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top