Witam,
Witam ponownie tym razem jako nowy użytkownik pathfindera w dizlu z automatem. Po paru dniach jeżdżenia mam kilka pytań do użytkowników ze starzem.
- Czy wasze skrzynie automatyczne tez trzymają dość długo wysokie obroty zanim zmienią bieg na wyższy?
- Czy zmiana trybu pracy skrzyni objawia się „szarpnięciem kolami”? takim „zapięciem z uderzeniem” np. D lub R. o czym to świadczy?
- W tej chwili zdjęcie nogi z gazu podczas jazdy powoduje jazdę na luzie, a chciałbym przełączyć skrzynie tak by samochód cały czas jechał na biegu tzn zdjęcie nogi z gazu to hamowanie silnikiem. czy można to jakoś włączyć?
- Mam uszkodzona klapę schowka pasażera. Czy istnieje polecany, sprawdzony sklep z częściami?
Na teraz to wszystko, jadę w teren. Fascynacja nadal nie mija
Pozdrawiam