Witam. Chciałbym uzyskać pomoc na problem powstały w mojej Primerze 2.0 DT z 2001 roku. Mianowicie, po przyjechaniu do domu i pozostawienia auta na noc rano nie odpaliła, tzn warknęła na sekundę i więcej się nie odezwała. Autodiagnostyka nic nie wykazała ponieważ po wpięciu w piny skrajne nie miga check, gniazdo nie jest ani prostokątne ani nie trapezowe jak w linku poniżej https://forum.nissanklub.pl/topic/18527-p11wp11-td-kody-błędów/
Po podpięciu komputera model POL5500 wyskoczył błąd P 0005 ( zwarcie/przerwa w obwodzie sterowania zaworu odcięcia paliwa ) następnie po skasowaniu błędu i próbie odpalenia auto zawarczało, odpaliło znowu na sekundę i koniec.
Kolejne sprawdzenie kompem i już wyskoczył błąd P 0006 ( stan niski w obwodzie sterowania zaworu odcięcia paliwa ) .
I tu moje pytanie czy skoro pompa paliwa w primerze jest sterowana czujnikiem położenia wału to jest on ewidentnie uwalony i mam go wymienić czy też problem leży gdzie indziej . Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, paliwo ma , akumulator sprawny, check nie świeci, filtry wymienione niedawno , rozrusznik kręci jak wariat, auto odpalone zostało po trzech tygodniach stania na dworze i odpaliło od strzała postało noc i jak pisałem wyżej już rano nie zagadało . Z góry dzięki za sugestie