Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > USZCZELKA POD GŁOWICĄ WYMIANA 4.0 V6

USZCZELKA POD GŁOWICĄ WYMIANA 4.0 V6

Jeśłi bedziecie robić wszystko zgodnie z serwisówką i macie wszystkie niezbędne narzędzia to tak.  Podstawa przy takiej robocie to wymiana śrub głowicy (wszystkie które są plastyczne) i dokręcanie zgodnie z instrukcją.

Głowica do planowania, obowiązkowo. Sprawdziłbym drożność  kanałów wodnych w bloku , i sam blok na styku z głowicą czy aby napewno jest równiutki.

Roboty od groma, ale dla chcącego nic trudnego.  Podstawa to zdobycie wiedzy i porad przed taką robotą, wydrukowanie sobie potrzebnych info, ułożenie kolejności czynności do wykonania itd.

Sam NIE JESTEM mechanikiem a robiłem to samo w passacie tdi pd,  wymieniłem kpl sprzęgło i rozrząd w patchu, ustawiałem przedni dyfer po wymianie łozysk i kilka innych robótek …..  więc można, trzeba mieć miejsce i zaplecze techniczne…. A narzędzi których się nie ma, a będą potrzebne najlepiej wcześniej kupić np na alledrogo aby nie stanąć z robotą np kątomierz do dokręcania śrub, klucze dynanometryczne itp.


Edytowane przez KrisT

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top