Jeśłi bedziecie robić wszystko zgodnie z serwisówką i macie wszystkie niezbędne narzędzia to tak. Podstawa przy takiej robocie to wymiana śrub głowicy (wszystkie które są plastyczne) i dokręcanie zgodnie z instrukcją.
Głowica do planowania, obowiązkowo. Sprawdziłbym drożność kanałów wodnych w bloku , i sam blok na styku z głowicą czy aby napewno jest równiutki.
Roboty od groma, ale dla chcącego nic trudnego. Podstawa to zdobycie wiedzy i porad przed taką robotą, wydrukowanie sobie potrzebnych info, ułożenie kolejności czynności do wykonania itd.
Sam NIE JESTEM mechanikiem a robiłem to samo w passacie tdi pd, wymieniłem kpl sprzęgło i rozrząd w patchu, ustawiałem przedni dyfer po wymianie łozysk i kilka innych robótek ….. więc można, trzeba mieć miejsce i zaplecze techniczne…. A narzędzi których się nie ma, a będą potrzebne najlepiej wcześniej kupić np na alledrogo aby nie stanąć z robotą np kątomierz do dokręcania śrub, klucze dynanometryczne itp.
Edytowane przez KrisT
Czytaj na Forum ->