Witam Drodzy Koledzy .
Proszę o pomoc w wstępnej diagnozie usterki :
Po przejechaniu około 10km w czasie jazdy około 30 – 40 km/h odczułem lekkie szarpnięcie po czym muranko przestało ciągnąc mimo pozycji zmiany biegów na D .
Silnik pracuje prawidłowo na pozycji P ( wkręca się na obroty – praca bez uwag ) po przełożeniu na dowolną pozycję D lub R silnik pracuje dalej prawidłowo lecz praca ograniczona jest do około 2000 obr. .
W trakcie pracy silnika nie słychać żadnych niepokojących odgłosów jak również brak odgłosów przy zmianie przełożenia lewarka P – R – N – D .
Podczas pracy silnika przy próbie zmiany przełożenia P R D N nie ma żadnego odgłosu czy odczucia zmiany przełożenia ( można to porównać do np. urwanej linki zmiany biegów lewarek pracuje prawidłowo ale nic się nie dzieje ) .
Wcześniej żadnych problemów nie odnotowałem z nieprawidłową pracą , błędów również nie zanotowano ( zero błędów komputera jak również skrzyni : dwa osobne sterowniki ) .
Koledzy proszę o pomoc co może być przyczyną {oczywiście olej w skrzyni jest w stanie prawidłowym }
Proszę o pomoc !!!