Czesci Nissana - Ucando.pl
Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > Zmulanie auta przy włączonym 4×4 na pełnym skrecie

Zmulanie auta przy włączonym 4×4 na pełnym skrecie

 A na co CI 4×4 na autostradzie? mało tego , ja latem wyłączam tryb auto i jedzę tylko na 2WD (chyba ze pada deszcz… :D), napęd na sam tył w zupełności wystarczy. 

Path to nie audi czy subaru, i nigdy takim nie będzie. Trzeba pamiętać iz przód dołącza się gdy tylne koła zaczną buksować (podobno wystarczy 1/2 obrotu kół) i w 99% jeżdzimy tylko na tylnym napędzie. A to wiąże się z lekką nadsterownością.

Zimą zanim załapie przedni napęd tył potrafi dostać efektownego uślizgu….

I rada, nawet zimą nie jezdzimy w TRASIE z włączonym 4×4, sztywny napęd powoduje podsterowność i przód auta potrafi pomimo skrętu pojechać na wprost…….. Tym autem trzeba nauczyć się jeżdzić , jest przewidywalne ale niedoświadczonego kierowcę potrafi zaskoczyć i przyprawić o palpitacje serca. Szczególnie jeśli ktoś ma cięzką nogę i myśli iz ponad 2T jeżdzi tak samo jak golf czy passat.. Tryb AUTO  robi swoją robotę bardzo dobrze.

Następna sprawa ESP wyłączamy tylko jadąć w kopnym terenie gdzie komputer zdławia silnik (piach,śnieg,błoto) a zimą zalecam tego nie robić….:emot060:  mozna się zdziwić.

pzdr.


Edytowane przez KrisT

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top