Witam
Mam taki problem i pytanie czy komuś się to pojawiło.
Otóż po ruszeniu zaświeciła mi się kontrolka ostrzegawcza żółta hamulców (wykrzyknik w kółku i nawias), jazda bez najmniejszych problemów. Po wyłączeniu silnika i zaciągnięciu elektrycznego postojowego, miga kontrolka ręcznego i miga także sam przycisk ręcznego. Sprawdziłem poziom płynu jest nawet ponad max, płyn nowy w serwisie na przeglądzie zmieniany. Sposobem prób i błędów (chyba), wyłączyłem samochód bez zaciągania ręcznego i zaciągnełem go ręcznie (oczywiście przyciskiem), po czym kontrolka ręcznego już nie migała ale żółta się świeciła. Dopiero po tym jak wyłączją się zegary, wraz z ikonką ręcznego, po ponownym odpaleni już się ona nie pojawiła. Przejechałem około 500km i znów to samo się pojawiło, i tą samą metodą udało się ją wyłączyć.
Pytanie czy ten układ jest na tyle mądry że np. może to oznaczać potrzebę wymiany klocków z tyłu?? Mają jeszcze tak na oko powyżej 5 mm.