Witam
Problem wygląda następująco, zwariował sterownik ABS pracowała pompa cały czas nawet po zgaszeniu silnika. Pompę zregenerowal zakład który się w tym specjalizuje(spalony był jakiś tranzystor, przekładka z innej używki do mojej płytki)
Pompa po regeneracji podpięta hydraulicznie, odpowietrzony układ (wszystko na odpietej klemie -). Dodatkowo wyjechały 2 nowe piasty na tył, (EDGE, dobrane wg katalogu, czujniki abs oczyszczone)
Zakładam – na aku pale dziada…
I teraz uwaga nissan data scan podaję że czujniki przednie oraz tył lewy podają prędkość obrotowa kół równo, a prawy tył zawyża przy 50km/h do np 370 km/h.
No to czujnik wymiana zamiennik NTY, ten sam odczyt.
Pytanie czy Piasta założona do góry nogami? Czy wiązka na linni wtyczka do pompy abs? , czy cewki w module abs?
Dodatkowo po wykryciu różnicy prędkości wywala błąd abs C1111 abs pump motor.
Z góry dziękuję za pomoc.
Edytowane przez TATA_KAZIKA
Czytaj na Forum ->