Czesci Nissana - Ucando.pl
Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > Problem z hamulcem

Problem z hamulcem

Nowa …była 12 tys przebiegu…Kaśka i drugi raz zmienione tarcze z przodu.Jak pisałem wcześniej nowe zaczęły bić i po około 2 tys wymieniłem na JL ,nie zaglądałem i nie wymieniałem klocków bo nowe! Aż się wszystko jeszcze świeciło.Na JL przejeździłem 10 tys i w ubiegłym tygodniu zrobiłem szybką trasę tak ze 180 km,w te i we wte…po przyjeździe zobaczyłem i poczułem lekki swąd z lewego koła!(poprzednia tarcza też padła na lewym kole) Nad rugi dzień pierwsze hamowanie i przykra niespodzianka,tarcza bije! I to jak! Pomiar czujnikiem wykazał ponad 0.2mm.To już wiadomo że tarcza be…Kupiłem teraz Zimmermanny z klockami i dzisiaj wziąłem się za wymianę ,czyszczenie i sprawdzenie co jest powodem takiej sytuacji.Kiedy rozebrałem lewe jarzmo i zacisk to co zobaczyłem było dla mnie szokiem…Guma od tłoczka pokryta jakąś czarną gąbczastą klejącą mazią na całym obwodzie,w jarzmie blaszki sprężynujące prowadzące klocki ,w miejscu styku klocka z blaszką pokryte taką samą mazią!Jak zacząłem to myć białą benzyną schodziło,ale w kącikach blaszek odkryło się coś różowego,gabczastego,jakby nie zastygający silikon! Silikon stosowany do uszczelnień misy,czy obudowy rozrządu.Klocki z jarzma wychodziły ciężko,jakby były przyklejone.Śmiem twierdzić,że gdybym zajrzał przy pierwszej wymianie w jarzmo jak wygląda styk klocków w obsadzie to jeździłbym dalej na JL.    Wyglądało to tak,jakby ktoś celowo podłożył jakiś silikon we fabryce…bo nie myślę że była to celowa robota w czasie zerowego przeglądu…Ciśnie mi się słowo SABOTAŻ!

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top