Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > Tryb awaryjny.

Tryb awaryjny.

 

Każdy inny olej bez kompatybilności  ns-2 zabije Ci skrzynie , naprawa 5-8 tysiecy. 

Owszem możesz spróbować wracać do oryginalnego oleju, spuszczasz z miski i zalewasz tyle samo, pojeździć jakiś czas i powtórzyć czynność. 

Co do zmiany dynamicznej w cvt nie jest potrzebna a w starszych skrzyniach nawet niezalecana, w skrzyniach z dużym przebiegiem opiłki poprawiają przyczepność i zauważono że po pełnej wymianie płynu , stawał się on tkz. Zbyt śliski i skrzynia potrafiła się ślizgać 

Może jak będę miał chwilę to przygotuje oddzielny post  odnośnie procedury zmiany.. bo co chwila się to powtarza. 

App Cvtz50 odczytaj błędy i temperaturę pracy 

Jak zauważyłeś przegrzewa się skrzynia i wchodzi w tryb awaryjny. Na początku sprawdź poziom płynu .

Nissan wydal biuletyn serwisy i parę wskazówek odnośnie problemów z przegrzewaniem. NTB 12057

1. Za duzy poziom płynu CVT. 

2. Nieprawidłowy typ płynu  – użyj oryginalnego płynu Nissan NS-2 CVT.

 3. Nieprawidłowe proporcje płynu do chłodnic. 

 

Przyjrzyj się liniom chłodzącym cvt do chłodnicy . 2009 rok ? Tam masz chyba filtr oleju cvt zmieniany byl ?


Edytowane przez Kazik_R52

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top