Każdy inny olej bez kompatybilności ns-2 zabije Ci skrzynie , naprawa 5-8 tysiecy.
Owszem możesz spróbować wracać do oryginalnego oleju, spuszczasz z miski i zalewasz tyle samo, pojeździć jakiś czas i powtórzyć czynność.
Co do zmiany dynamicznej w cvt nie jest potrzebna a w starszych skrzyniach nawet niezalecana, w skrzyniach z dużym przebiegiem opiłki poprawiają przyczepność i zauważono że po pełnej wymianie płynu , stawał się on tkz. Zbyt śliski i skrzynia potrafiła się ślizgać
Może jak będę miał chwilę to przygotuje oddzielny post odnośnie procedury zmiany.. bo co chwila się to powtarza.
App Cvtz50 odczytaj błędy i temperaturę pracy
Jak zauważyłeś przegrzewa się skrzynia i wchodzi w tryb awaryjny. Na początku sprawdź poziom płynu .
Nissan wydal biuletyn serwisy i parę wskazówek odnośnie problemów z przegrzewaniem. NTB 12057
1. Za duzy poziom płynu CVT.
2. Nieprawidłowy typ płynu – użyj oryginalnego płynu Nissan NS-2 CVT.
3. Nieprawidłowe proporcje płynu do chłodnic.
Przyjrzyj się liniom chłodzącym cvt do chłodnicy . 2009 rok ? Tam masz chyba filtr oleju cvt zmieniany byl ?
Edytowane przez Kazik_R52
Czytaj na Forum ->