jak na ten silnik to 350tyś km wcale nie jest dużo, jeśli serwisowany prawidłowo , gorzej z cvt – orginalna ? , była naprawiana ?, była serwisowana, zmieniany olej ?
co moze powodować takie dolegliwości aż 100 powodów
Świece zapłonowe, hamulce, wydech/katalizator, CVT, przepustnica, problem ciśnieniem paliwa, wtryskiwacze paliwa/pompa paliwa, filtr powietrza , zawory, kompresja/pierścienie
i to tylko część
od czego zacząć ?
spróbuj odczytać błędy, kup interfejs i zainstaluj cvtz50, monitoruj temperaturę płynu, słyszałem, że macie gorąco w PL, może płyn Ci się gotuje i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny i ogranicza moc !!!, wtedy właśnie jest 2000rpm… generalnie posprawdzaj stan płynów CVT, transfer case
jak ogarniesz cvtz50 to podaj jaką masz temperaturę płynu CVT i czy są jakieś błędy , jaki jest wskaznik zuzycia płynu
poczytaj też inne tematy na forum o CVT
np.
Edytowane przez Kazik_R52
Czytaj na Forum ->