ja mam 1,6 117km. jest ok – praktycznie bezobsługowy – pod warunkiem, że nie założysz lpg – do tego się nie nadaje – brak hydrauliki zaworów. nie daj się skusić na założenie nawet najlepszego lpg – kłopoty murowane. świece wymiana co 90tkm, łańcuch rozrządu – nie wymaga wymiany, nie trzeba robić dolewek oleju, trochę głośny powyżej 120km/h. Mój ma 115tkm przebiegu – póki co żadnych awarii i wycieków. przy 90tkm wymieniałem pasek alternatora – zaczął popiskiwać i terkotać – pamiętaj, tylko oryginał – firmowy zamiennik też terkocze. dla mnie moc tego silnika jest wystarczająca. na zrywanie asfaltu nie ma co liczyć, tym bardziej że mam automat. spalanie na poziomie 7-8 l w mieście. 1,6 94km to ten sam silnik tylko obniżona moc – odradzam, czytałem że za słaby. 1,6 112km – nie słyszałem. 1,2 i 1,6 z wtryskiem bezpośrednim o wiele bardziej awaryjne – poczytaj na forum – głównie rozciągające się łańcuchy rozrządu. jak chcesz coś więcej wiedzieć to daj znać.
Edytowane przez Yonex
Czytaj na Forum ->