Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > Awaria po gwarancji – kontakt z centrum Nissana

Awaria po gwarancji – kontakt z centrum Nissana

Mam to chyba w pakiecie – szczęście…nawet papier toaletowy rwie mi się wzdłuż, a X-trail to doskonale zaprojektowany samochód. W skrócie przy przebiegu 102 tyś. km, czyli 2 tyś po gwarancji rozleciał mi się silnik – pomimo należytej dbałości i wymianach oleju co 15 tyś km. Czyli inżynierowie od projektowania usterki powinni dostać premię. Wcześniej jak ktoś być może czytał – przy około 88 tyś km poszła turbina, tyle że to było na gwarancji więc się nie przejmowałem. Teraz się przejmuję, bo nie uśmiecha mi się za bardzo wydać na wymianę silnika i innych niezbędnych do wymiany podzespołów 75% wartości samochodu. Oczywiście dotyczy to sen serwisowych

Do rzeczy – uważam, że silnik miał jakiś feler, albo naprawa turbiny wpłynęła na jego trwałość. Napisałem do Centrali Nissana reklamację – dziś mija już 3 miesiące od tego wydarzenia i bez odzewu/decyzji. Po drodze była korespondencja, przesyłanie faktur za wymieniany poza serwisem olej (olej spełniający wymagania), przesyłanie historii serwisowej i takie tam bzdety. Zmierzając do końca i nie rozpisując się niepotrzebnie – czy ktoś miał jakieś doświadczenia z tego typu kontaktem z Nissanem? Jak długo się czeka na rozpatrzenie reklamacji? Czy mam już uruchamiać prawnika? Wszelkie informacje i rzeczowe rady mile widziane. Auto stoi w serwisie i chyba marnieje, ja się już na dobre wyleczyłem z diesla (po 20 latach tylko diesli) i “japońskiej” motoryzacji.

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top