Wczoraj byłem dłuższą chwilę w ASO i dla zabicia czasu dokładnie pooglądałem nowego Juke – zarówno egzemplarze wystawione w salonie, jak i auta demonstracyjne i te na placu. Przy tej okazji zauważyłem zadziwiającą rzecz – wiele egzemplarzy ma wgnioty na klapie bagażnika w okolicy poziomego załamania blachy pod wnęką tylnej tablicy rejestracyjnej. Nie są to deformacje blachy wynikające z procesu produkcyjnego (zgrzewy, itd.), bo po pierwsze nie znajdują się idealnie w tych samych miejscach, a po drugie jest to na większości egzemplarzy, ale jednak nie na wszystkich.
Gdyby chodziło o jedno czy dwa auta, to można by uznać to za przypadek – ale z dziewięciu sztuk w różnych wersjach, które widziałem wczoraj, dwie nie miały tego problemu, reszta tak.
Chodzi o uszkodzenia jak niżej:
Zawsze są to trzy wgniecenia, chociaż na różnych egzemplarzach różnią się wielkością i położeniem względem siebie – ale zawsze jest to na tym załamaniu pod wnęką na rejestrację. Zastanawiam się, co jest przyczyną czegoś tak dziwnego.
Jeśli o F16 chodzi, to największym plusem w porównaniu do F15 wydaje mi się to, że nakładki progów są faktycznie częścią drzwi, w F15 po otwarciu drzwi próg wystaje sporo na zewnątrz i dodatkowo w zimie zawsze jest brudny, widać że tutaj ktoś przemyślał tę sprawę.