Witam,
Czy ktoś jest w stanie potwierdzić lub zaprzeczyć informację że ” w systemie denso występowały dwa typy zaworów scv niczym się nie różniące z zewnątrz- tylko rdzeń w elektromagnesie był założony inaczej, tak, że jeden był zamknięty przy podaniu prądu, a drugi na odwrót otwarty ” ?
Przekopałem cały internet i serwisowke i nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie.
Oglądając zawory te które są aktualnie w sprzedaży i te wyciągnięte z pompy denso widać że różnią się budową (grzybek na cewce w nowych zaworach jest wklęśnięty a w starych zaworach jest płaski).
Walczę z za wysokim ciśnieniem na listwie CR, przez to wtryskiwacze stukają i w niskich temperaturach samochód wchodzi na 3500 obrotów.
Dodatkowo wyrzuca mi błąd P0190 z czujnika na listwie cr.
Czujnik wymieniony, instalacja sprawdzona a błąd się pojawią dopóki silnik sie nie rozgrzeje.
Edytowane przez przemoog
Dodane zdjęcia
Czytaj na Forum ->