Dzień Dobry,
Z racji tego, że zepsuł mi się zwijak taśmy poduszki powietrznej dokonałem jego wymiany. W efekcie czego wyłącza mi się ESP po kilku sekundach od selftestu tj. jazdy powyżej 15 km/h. Z tego co się orientuję to pewnie namieszałem przy montażu czujnika kąta skrętu kierownicy. Mam do wyboru kilka opcji:
1. Wizyta w ASO lub fachowym serwisie celem ponownej kalibracji czujnika.
2. Zakup skanera ODB2 z funkcją resetu SAS, np BlueDriver lub ThinkDiag (ponoć w obydwu jest taka funkcjonalność). Trochę droga impreza.
3. Ponowny montaż czujnika (nie bardzo mi się podoba ta opcja).
4. Ponoć można skalibrować czujnik jadąc przez ok. 10 minut prosto z prędkością poniżej 15 km/h (pewnie chodzi o to żeby nie załączyć testu ESP). Mam dostęp do takiej drogi w zasięgu ręki, gdzie mogę w miarę bezpiecznie przeprowadzić taką procedurę. Niestety google milczy na ten temat.
Możecie coś doradzić w tej kwestii?
Edytowane przez kfgz
Czytaj na Forum ->