Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > wypadanie zapłonu 2 cylinder

wypadanie zapłonu 2 cylinder

Witajcie,

 

pod koniec stycznia kupilem j10 z silnikiem 1.6  20212 r z fabrycznym LPG firmy BRC. Jadąc dzien po zakupie auto wpadlo w w drgawki przycyzna wypadanie zapłonu. Sprzedawca poinformowany wymieniłem świece temat uspokoił się co jakiś czas Tata dostrzegał delikatne poszarpywanie. Ostatnio problem powrócił drastycznie auto stało się niezdatne do eksploatacji (od momentu zakupu zrobione raptem ok 7 tyś km ) zakupiłem dwie cewki (zaczytane błędy wskazały dalsze wypadanie zapłomnu na cylindrze 2). Dzisiaj cewki wyminiełem (wymieniłem cewki na 1 i 2 cylindrze z racji najtrudniejszego dosępu pod kolektorem od razu dwie) zmierzyłem również ciśnienie (ptostym chińskim urządzeniem) sprężanie na każdym cylindrze wyszło wszędzie ok 11,3Bar-a. Po wymianie cewek zaadaptowałem przepustnicę procedurą z pedałem gazu i stacyjką. Niestety auto dalej szarpię podczas jazdy nie da sie nim jechać . Szarpanie występuję zarówno na LPG jak i PB. NA postoju dość gładko wchodzi na obroty.. W zbiorniczku zauważyłem dość znaczenie pienienie sie płynu …możliwe CO2 z cylindrów.. Czy takie szarpnie podczas jazdy można również powiązać z czujnikiem położenia wałka rozrządu/ wału korbowego ? Gdzie takowe znajdują sie w silniku HR16DE. Proszę o wszelkie porady jeśli ktoś w Katowicach ma chwile by móć zerknąć  podmienic czujnik bardzo proszę o pomoc


Edytowane przez lakatus

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top