Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > Automatyka i multimedia

Automatyka i multimedia

Witam

Czy może mi ktoś wytłumaczyć kilka kwestii które mnie mocno zastanawiają i irytują w w moim T32 w wersji wyposażenia TEKNA. Serwis nie potrafi mi tego rozsądnie wytłumaczyć

1. Mamy zaparkowanego X-a między dwoma autami na miejskim parkingu czyli niewiele miejsca między autami, auto jest zamknięte podchodzimy do bagażnika i korzystamy z wynalazku XXI wieku czyli otwierania “nogą” – zapłaciliśmy za tę funkcję niezłą kasę :).  Wyjmujemy ciężki pakunek i trzymamy w dwóch rękach, zamykamy “nogą” i teraz jest problem bo z bagażnikiem otwierają się wszystkie drzwi i co teraz bo trzeba oddzielnie zamknąć drzwi za pomocą pilota albo przycisku przy zamku. Czyli trzeba pakunek położyć na ziemi lub w kałuży,  sięgnąć po pilota albo wcisnąć się miedzy auta i zamknąć z przycisku w zamku  :)

* chyba nie do konca tak jest jak napisales. wlasnie sprawdzilem i otwarcie klapy bagaznika nie odblokowuje wszystkich drzwi a sama klape a po jej zamknieciu zostaje ona po jakims tam czasie “zaryglowana” i aktywowany alarm (jsli go posiadamy) . Ja mam otwieranie sekwencyjne wybrane w menu, mozte to jest tez roznica w dzialaniu

2. Szyberdach po jego otwarciu nie zamyka się automatycznie z zamknięciem auta. Kilka razy zdarzyło mi się zostawić pod domem auto z otwartym szyberdachem dobrze że po dłuższym czasie nie zaczęło padać. Szyby rozumiem że mogą się nie domykać automatycznie ale  szyberdach ?

* Brak informacji w opisach, niestety “drobna” niedogodnosc 

3. Prawa szyba od pasażera brak auto otwierania i zamykania (tę funkcje ma tylko szyba od kierowcy) Dużo starsze auta tę funkcję mają w czterech szybach.

* To bylo do sprawdzenia przed zakupem  :)

4. Po wyłączeniu zapłonu “zgaszeniu silnika” nie ma opóźnienia w odcięciu zasilania, nie można domknąć szyb ani szyberdachu ale za to elektryczne ustawienia fotela działają :)

 Wyłączasz silnik i np.kończysz rozmowę przez zestaw głośnomówiący i musisz znowu włączyć zapłon żeby domknąć cokolwiek  w aucie.

* Fotel i lusterka dzialaja a reszta, no coz …  – “ale to tylko Nisan”

5. System audio i multimedia mają konkretne opóźnienie, np. odpalasz auto ruszasz a kamera zaskakuje po dłuższej chwili.

Audio – odpalasz auto chcesz ściszyć i musisz chwilę poczekać aż zaskoczy. System connect to jest chyba tylko po to żeby wydłużyć listę wyposażenia :).

* Ja odkad pamietam zawsze mialem opoznienia zanim “wystartuja” wszystkie systemy inaczej musialyby pracowac w tle a to zuzywa aku. Mozna to pewnie zrobic szybciej no ale …   – “ale to tylko Nisan”

6. Aha najlepsze jest to że sprzedają w Polsce auta bez polskiego menu. Dla mnie nie problem, daję radę po Angielsku ale np. moi rodzice kupując takie auto nie skorzystają z wielu funkcji w wyniku braku polskiego języka w menu i braku znajomości obcych języków.

* Nie zauwazylem nawet.  Czasem zapewne moze to stanowic problem / dyskomfort uzytkowania – “ale to tylko Nisan”

Oddzielną najbardziej irytującą sprawą dla mnie jest brak wyciszenia w tym aucie, zdarzyło mi się kilka razy siedzieć z tyłu, wrażenia prawie jak w “blaszaku” z za kierownicy jakby łożyska w tylnych kołach były do wymiany. Jednak dobry system audio w tym aucie to dobre rozwiązanie :) 

* Mnie tez rozwala chwalenie sie, ze polepszono wyciszenie w nowszeych wersjach otp a ja tego nie “slysze”. Dla mnie to jest glosnie auto – “ale to tylko Nisan”

…. 

 

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top