Witam,
orientuje się ktoś jaki może być koszt i trudności związane z przekładką kiery na właściwą stronę w Y60 long 4,2d ?
Czy do takiej operacji trzeba ściągać budę z ramy albo targać silnik ze skrzynią (podobno jakieś 550kg)?
Znalazłem listę niezbędnych części: http://angliki.info/threads/lista-czĘŚci-nissan-patrol.41/
Czy w Y6o podobnie jak w Y61 trzeba dorabiać mocowanie drążka pantharda? http://angliki.info/threads/nissan-patrol.3653/
Przymierzyłem ostatnio swój tyłek do Patrola i pasujemy do siebie idealnie, początkowo myślałem o Y61 i swapie
na motor z BMW, ale koszty są porażające (średnio licząc 30 zakup + 30 porządny swap).
Poza tym, pierwszy GR wydaje mi się być bardziej interesujący, szukam więc czegoś ciekawego a 4,2d jest ciekawy
Celuję w wersję z manualną skrzynią więc przynajmniej zmiana lewarka odpada.
A może ktoś zna i poleca warsztat zajmujący się podobnymi sprawami? Chętnie woj. dolnośląskie i ościenne.
Edytowane przez Fifi
Czytaj na Forum ->