4 godziny temu, kolor_pl napisał:
No właśnie chodziło mi o to czy usługa Nissan Connect nadal działa w nowych X-trail’ach
Wcześniej nie miałeś ani w profilu, ani nie podałeś w opisie modelu swojego X-a, a do tej pory nie widzę rocznika.
Pozwolę sobie przypomnieć, że kiedy wyszedł T32 i Pulsar (2014/2015), obowiązywała zasada, że dostawałeś te usługi za free przez 3 lata, a później “czort wie” – partyzantka. W międzyczasie znacząco się zmieniła procedura rejestracji do usługi.
4 godziny temu, kolor_pl napisał:
No właśnie chodziło mi o to …., a nie o instrukcję odpalenia Nissan Connect EV dedykowanej elektykom i autom z innym systemem multimedialnym.
Gwoździem do sukcesu jest prawidłowo przeprowadzone rejestracja, a ta czynność jest w instrukcji szczegółowo opisana i nie dotyczy wyłącznie “elektryków”.
17 minut temu, kolor_pl napisał:
Właśnie nigdzie nie widzę takiej informacji, że wycofują aplikację i powiązane z nimi usługi – cały czas wszędzie w materiałach czytam i widzę że “niby” Nissan Connect jest.
Jest na stronie Nissana apka zarówno “androidowa”, jak i “jabłuszkowa”