Siema.
Pany poległem
Wymieniam Półosie w d40 przednia oś i wszystko ładnie pięknie ale nie mogę wbić jej w dyfer.
Zęby nowej i starej policzone i się zgadzają. Wymiary sprawdzone i to samo. Ząbki “ucelowane” bo zaskoczyło tak jakby do pierścienia osadniczego (seger?) i jak kręcę tarczą to widzę, że wał się kręci.
No ale nie zaskoczyło bo raz, że odstaje z 2cm a dwa mogę ręką ją wyjąć z dyferencjału.
Jakieś pomysły jak to wbić? Gdzie porządnie uderzyć, żeby nic nie uszkodzić?
A może opuścić na kola i spróbować delikatnie ruszyć przod/tył i zobaczyć czy zaskoczy?
Przecież nie będę nowej Połoski rozbierał, żeby po kawałku wbijać i składać jak puzzle
Edit: temat załatwiony. potrzebny był mocniejszy cięższy “argument” i po paru ciosach wskoczyło.
No ale takie pytanie – w instrukcji ośki jest informacja, że pierścień pozycjonujący (ta śmieszna zawleczka zabezpieczająca przed wypadnięciem) – może powodować problemy i w razie potrzeby można go zdjąć. No ok.. skoro można go tak po prostu zdjąć, to po co on tam jest? Przecież to ma zabezpieczać przed wypadnięciem ośki … sama z siebie siedzi na tyle mocno? Czy to bardziej w razie jazdy w terenie, bo na asfalcie nic się nie powinno stać?
Edytowane przez sqnekzary
Czytaj na Forum ->