Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > Wbicie polosi w dyfer

Wbicie polosi w dyfer

Siema.

Pany poległem ;)

Wymieniam Półosie w d40 przednia oś i wszystko ładnie pięknie ale nie mogę wbić jej w dyfer. 

Zęby nowej i starej policzone i się zgadzają. Wymiary sprawdzone i to samo.  Ząbki “ucelowane” bo zaskoczyło tak jakby do pierścienia osadniczego (seger?) i jak kręcę tarczą to widzę, że wał się kręci.

 

No ale nie zaskoczyło bo raz, że odstaje z 2cm a dwa mogę ręką ją wyjąć z dyferencjału. 

Jakieś pomysły jak to wbić? Gdzie porządnie uderzyć, żeby nic nie uszkodzić? 

A może opuścić na kola i spróbować delikatnie ruszyć przod/tył i zobaczyć czy zaskoczy? 

Przecież nie będę nowej Połoski rozbierał, żeby po kawałku wbijać i składać jak puzzle ;)

76E4F738-2607-4E52-BF2C-E26AD505A2A2.png

 

Edit: temat załatwiony. potrzebny był mocniejszy cięższy “argument” i po paru ciosach wskoczyło.

No ale takie pytanie – w instrukcji ośki jest informacja, że pierścień pozycjonujący (ta śmieszna zawleczka zabezpieczająca przed wypadnięciem) – może powodować problemy i w razie potrzeby można go zdjąć. No ok.. skoro można go tak po prostu zdjąć, to po co on tam jest? Przecież to ma zabezpieczać przed wypadnięciem ośki … sama z siebie siedzi na tyle mocno? Czy to bardziej w razie jazdy w terenie, bo na asfalcie nic się nie powinno stać? 


Edytowane przez sqnekzary

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top