Czesci Nissana - Ucando.pl
Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > Nietypowy błąd 4WD

Nietypowy błąd 4WD

Cześć, proszę Was o konsultacje. Pacjent to Path 2007 rok, 2,5 dci, automat, 166.000 km przelotu. Objawy to: jak auto dostanie w palnik na żwirowni, jazda 4WD, 4WD Lo, to jak jest mocno gorące załącza tryb awaryjny, ze wszystkimi konsekwencjami. Silnik nie gaśnie, ma temperaturę w normie. Jak zgaszę silnik to po przekręceniu stacyjki mam wszystkie kontrolki ale rozrusznik ani drgnie, zero reakcji. Czasami zrobi pół obrotu czyli cyknie i dalej nic. Auto ostygnie 10-15 minut i wszystko wraca do normy. Pali od strzała, są wszystkie napędy. Ma to ewidentny związek z ciężką pracą i wysiłkiem układu napędowego.

Filtry cały komplet wymienione. Zawór SCV po 4000km. Olej w skrzyni 6000km przelotu, skrzynia po remoncie. Rozrządy zrobiony. Chłodnica silnika nowa. Aku bosch dwuletni. Prądu nie brakuje, ładowanie jest i nie skacze (mam wyświetlacz).

Nie mam kompa, ale pokazał mi 7 błysków w trybie diagnostycznym czyli błąd odczytu z magistrali CAN

Moje kierunki poszukiwania: 1. przewód masowy do silnika się grzeje lub jest uszkodzony i zwiększa swoją oporność. Chłodnica oleju ze skrzyni nie daje rady i komputer odcina jazdę aby nie rozwalić skrzyni. 3.  Uszkodzony aku, jest dość gorący.

Proszę o konsultację, ktoś ma pomysł co jeszcze do sprawdzenia? Może ktoś miał coś takiego i wie co i jak.

 

zdjęcia.jpg

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top