mam na tą chwilę martwy sezon motorowodny to trochę się udzielam na forum
na tą chwilę w oficjalnej dystrybucji wszystkie części są dostępne, więc da się w USA kupić co trzeba , tydzień i masz w domu, producent ma obowiązek produkować 10lat części od momentu końca sprzedaży
jedyne czego nie ma to pokrycia dachu, ale to chyba celowo, bo są firmy nawet w Polsce co to robią bez problemu w tańszej cenie na świetnych materiałach , generalnie są firmy co naprawiają regenerują takie dachy….
zajrzyj sobie na stronę i zobacz że wszystko jest, no 99% https://www.nissanpartsdeal.com/
jest też pewna oferta na ebay części używanych z reguły są tańsze
Wiadomo jak do cabrio, niektóre części są drogie, więc podstawa przy kupnie to kupić sprawny mechanicznie dach, nic nie połamane , nie pogięte, ma działać płynnie, żeby potem się nie okazało że trzeba kupić silnik do hydrauliki za 5000zł, generalnie jest tam parę części po 5tyś lub więcej złociszy ,np ta klapa zamykająca dach w bagażniku to z 7-8tyś. we wszystkich częściach zebrać ten dach to ze 100tyś zł, ale nie dziw się dużo ….. tak już jest …..
awaryjność nie jest zbyt super, pękają wsporniki, z są wykonane z gównolitu, sporo problemów z zamykaniem tylniej klapą, niektórzy drukują włąsne cześci na drukarkach 3D żeby były trwalsze…..
w USA sporo użytkowników miało problemy, bo serwisanci nie umieli tego naprawiać, kończyło to się na wymianie całego dachu za prawie 20tyś $
standardowy test wężem i wodą też jest obowiązkowy
druga sprawa to brak sztywności karoserii według mnie wyklucza wcześniejszą poważniejszą historię wypadkową, albo kosmetyka , albo wcale
Murano CrossCabriolet kosztował nowy prawie 2 razy tyle co podstawowe Murano, to było dużo, dużo za dużo więc i sprzedaż nie była oszałamiająca
szukaj modelu 2011-2014 , bo masz już poprawiony silnik oraz skrzynię biegów, nie będę w to wnikał bo to identyczne elementy jak w zwykłym Murano
pamiętaj z tyłu jest mało miejsca na nogi i głowę, ale masz własne sterowanie fotelem kierowcy
wielkie drzwi kierowcy ,wbrew pozorom nie ułatwiają wysiadania na parkingach gdzie obok stoi przeszkoda…
to auto cięższe od zwykłego Murano, ma mniejszą sztywność karoserii, generalnie jest miękka, potrafi w środku dawać efekty trzesienia się, elementów odgłosów, stukania
niestety to przypadłość wielu kabrioletów tańszych/normalnych marek lub gdzie dach cabrio jest dolepiane
tak Murano leci 160, ale nie będzie przyjemnie, bo głośno
auto ma sporo wad, ale też zaletę, jest oryginalne, niepowtarzalne.
czy kupić ? dużo zależy od ceny, oraz przygód wypadkowych, gdybym szukał cabrioleta osobiście wołałbym Audi A5, BMW 4
mam nadzieje , że pomogłem