Witam,
Pacjent PAthfinder 2007 2.5 DCI 174KM
Mam pytanie dotyczące :
P1832 TCS PO SIG
P1831 VDC PO SIG
P1832 – Usterka w transmisji sygnału z układu TCS (Traction Control System) z układu ABS lub jego modułu sterującego
P1831 – Usterka w transmisji sygnału z układu ESP (każdy wie co to jest) z układu ABS lub jego modułu sterującego.
Czy te błędy mogą tez wynikać ze złego działania zaworu SVC . Przez wadliwy zawór auto wchodzi w tryb awaryjny i później wyskakują P1831 i P1832 . Czy to jest inna bajka. . ?
Zawór dziś wymieniam . Pytanie gdzie ewentualnie szukać przyczyny tych błędów – Sprawdziłem wtyczki przy pedale gazu . ( z boku) nic nie jest pordzewiałe wszystko sie trzyma
Kostka rozdzielająca sygnał ABS z tyłu wygląda dobrze . Nie sprawdzałem jej bo nie wiem jak . Ewentualnie w jaki sposób sprawdzić kable . Gdzie ona biegną od wtyczki …
Taki jest mój stan wiedzy i tyle sprawdziłem .
W serwisie uparli się ze mam wymieniać zawory w skrzyni AT i cos tam jeszcze koszty KOSMICZNE . Ja twierdze inaczej byc może się mylę ale przeczytałem forum od deski do deski i błędy zaworów w automacie bądź sterownika mechanicznego to inne błędy wyskakują.
I na szybko ( Zaciągnięte z innego wątku ale proszę o potwierdzenie .)
Olej do silnika DEZ DPF – Motul 8100 X-cess 5W-40 badz inny . Ile wchodzi do silnika .. ? ?
Olej do Skrzyni – nie wiem w jakim jest stanie wiec pierwsza wymiana będzie statyczna Olej ATF J2s – 4 litry starcza na statyczna ..?
Reduktor: 2L: – Nissan Matic J2S ATF
Przedni most: 0,85L : MOTUL GEARBOX API GL-5 80W90
Tylni most: 2.01L (nie mam blokady , wiec pewnie mam LSD?) znalazłem tylko cos takiego: MOTUL 75W140
Thx za info 😉
Edytowane przez fxd
Czytaj na Forum ->