Witam, Zetke posiadam od 7 lat, obecnie mam nastepujący problem. Po nagrzaniu samochod utrzymuje temperature jak sie jedzie obojetnie jaka predkoscia. Po zatrzymaniu lub zwolnieniu do 20 km/h wlaczaja sie wiatraki i samochod sie nagrzewa.
– Nie ma wyciekow, pompa sprawdzona , wiatraki sie wlaczaja, termostat podobno tez dziala (tak twierdzi mechanik), cylindry i uszczelka pod glowica cala.
Nie ma spadku mocy i nie pali sie check engine.
Kapituluje :/ . w srodku dmuchawy dzialaja dziwnie. raz grzeja raz nie. raz bardzo grzeja.
gdzies wyczytalem ze moze byc uklad zapowietrzony. Moze ktos ogarnia w Wawie takie rzeczy.
Pozdrawiam.
Pewnie każdy ogarnie kto ma min. wiedzy.
Sprawdź jeszcze raz , bo może jeden z wiatraków nie chodzić i będziesz miał podobny problem , gdzie temperatura podniesie się na postoju. (Obydwa powinny pracować jak włączysz klime)
Pewnie silniki wiatraka do przeczyszczenia,choć mogą być też to wymiany. Klasyka. Ale jeśli chodzi o pracę grzania, to zazwyczaj jeśli jest układ zapowietrzony, i jest za mało chłodziwa to zacznie grzać przy wyższych obrotach pompy, jak dotłoczy je do nagrzewnicy. Przy niskich obrotach silnika nie będziesz miał ogrzewania wnętrza.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka