Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > Wnęki przednich błotników. Korozja, naprawa.

Wnęki przednich błotników. Korozja, naprawa.

Ech…

Muszę myśleć nad naprawą przednich wnęk błotników.

Rdza pojawia się na łączeniu ze ścianą grodziową kabiny oraz pod pompą ABS, pod filtrem powietrza o przy przekładni kierowniczej.

Z prawej strony jest trochę lepiej, bo tylko przy ścianie grodziowej.

Najprawdopodobniej będę wycinał skorodowane fragmenty i wstawiał łaty. Taki jest plan, a co z tego wyjdzie to nie wiem.

Najbardziej wkurza mnie to, że będę musiał wykręcić pompę hamulcową, pompę ABS oraz zdemontować obudowę filtra powietrza, a z prawej strony filtr paliwa.

A najgorsze jest to, że nie mam czasu i pierońsko mi się tego nie chce robić, a muszę.

Dlatego mam ogromną prośbę do tych, którzy to już przerabiali i mogą coś podpowiedzieć. Chodzi o to jak to zrobić szybko i w miarę trwale żeby wytrzymało to jeszcze parę ładnych lat.

Czy trzeba jakoś specjalnie uważać przy wymontowaniu pompy ABS? Chodzi o to czy po naprawie, gdy ją zamontuję i odpowietrzę hamulce to czy będzie dalej działać jak działała? Nie trzeba robić przy niej jakichś specjalnych operacji po zamontowaniu? Nigdy jeszcze nie odpowietrzałem samochodu z pompą ABS dlatego pytam.

Pomóżcie, poratujcie jakimiś zdjęciami z napraw blacharskich i wskazówkami.

Z góry bardzo dziękuję.

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top