Ech…
Muszę myśleć nad naprawą przednich wnęk błotników.
Rdza pojawia się na łączeniu ze ścianą grodziową kabiny oraz pod pompą ABS, pod filtrem powietrza o przy przekładni kierowniczej.
Z prawej strony jest trochę lepiej, bo tylko przy ścianie grodziowej.
Najprawdopodobniej będę wycinał skorodowane fragmenty i wstawiał łaty. Taki jest plan, a co z tego wyjdzie to nie wiem.
Najbardziej wkurza mnie to, że będę musiał wykręcić pompę hamulcową, pompę ABS oraz zdemontować obudowę filtra powietrza, a z prawej strony filtr paliwa.
A najgorsze jest to, że nie mam czasu i pierońsko mi się tego nie chce robić, a muszę.
Dlatego mam ogromną prośbę do tych, którzy to już przerabiali i mogą coś podpowiedzieć. Chodzi o to jak to zrobić szybko i w miarę trwale żeby wytrzymało to jeszcze parę ładnych lat.
Czy trzeba jakoś specjalnie uważać przy wymontowaniu pompy ABS? Chodzi o to czy po naprawie, gdy ją zamontuję i odpowietrzę hamulce to czy będzie dalej działać jak działała? Nie trzeba robić przy niej jakichś specjalnych operacji po zamontowaniu? Nigdy jeszcze nie odpowietrzałem samochodu z pompą ABS dlatego pytam.
Pomóżcie, poratujcie jakimiś zdjęciami z napraw blacharskich i wskazówkami.
Z góry bardzo dziękuję.