Jesteś tutaj
Start > Forumowicze posty piszą... > Wymiana oleju w skrzyni 1.6 DiG-t

Wymiana oleju w skrzyni 1.6 DiG-t

Jak w temacie…własnie dokonałem rzeczy o której wielu mówi że nie warto,nie robi się tego,lub nie powinno.Pomijając utyskiwania malkontentów wymieniłem po przebiegu 33tys i nie załuję jak zobaczyłem to co wyciekło1924874040_2020076.thumb.jpg.fecfc7ad17feb26a09e2350ff92f8d42.jpg

Czarny żur jak z silnika diesla…a to tylko skrzynia.Wymiana jest prosta,trzeba zdjąć lewe koło ,odpiąć z przodu i lewej strony osłonę pod silnikiem i kluczem kwadrat 8mm odkręcić korek,wcześniej podstawiając naczynie o pojemności większej jak 2L.Po odkręceniu koła zobaczycie na wprost w skrzyni białą śrubę plastikową,to jest wlew oleju.Olej zlany czas na zalanie.Pojemność skrzyni 1.9L u mnie zeszło…około 1.5L odliczając jeszcze 250ml wlanego wcześniej Militecu,no to było jakieś 1.25L trochę mało.Olej dedykowany to 75W80 G4 zalałem olejem PMO full syntetyk 75W80G4+

343013609_2020075.thumb.jpg.43718a68bf9fab0e9db8db875859097e.jpg

Gratis od firmy :D

Zalanie skrzyni bardzo proste,1m węża ogrodowego 15mm,wywiercony otwór 13 w nakrętce butelki

1129870355_2020077.thumb.jpg.f6ccb98eef0f154366ef3ca3c5ebd7c3.jpg

Wąż osadzony w otworze poprowadzony z góry obok akumulatora.Zalewanie około 3min…

Czytaj na Forum ->

Dodaj komentarz

Nie jestem robotem.


Top